esmaspäev, 25. veebruar 2013

Vabariik 95 Torontos

Kerly Vabariigi aastapäeva muljed.

Kadri oli ilmselgelt paraadivaimustuses, ikkagi esimest korda. Torontos paraadi ei olnud, aga miskit huvitavat pikk 24. veebruar pakkus igatahes.

  
24. veebruar 2013 / Toronto

Minu esimene tegu oli ennast pisut eestilikult riietada. Selleks panin kaela oma musta kostüümi juurde Kanadast aiamüügilt tasuta saadud kaelaräti. Seda kandes saaks igaüks aru, millisest riigist ma pärit olen.
 



Eesti Majas toimus suurejoneline pidu "EV 95, palju õnne!", mille tarbeks korgiti kümneid šampanjapudeleid lahti.
 




Löödi kokku pokaale.


Lauldi Eesti hümni.



Kõnelesid tähtsad isikud, muuseas Kanada rahvastiku-migratsiooni ja multikultuuriminister Jason Kenney.



Joofi A. Le Coqi mõistagi.



Eesti lipuvärvides küünal korraldas natuke pahandust.



Õigelt aastapäevapeolt ei puudunud tort.



Rohkem fotosid ülaltoodud üritusest leiab SIIT.

Kuna vabariigi aastapäev langes sel aastal kokku Oscarite jagamisega,siis sõin mõnusat õhtusööki tortellinide ja läätsekotlettidega. Maitses imehea!




Samuti süütasin lipuvärvides küünla, mille Triin mulle kinkis ning sõin eesti komme.

 

Palju õnne, Eesti!


2 kommentaari:

Kadri ütles ...

Väga särtsakas foto on kohe esimene. Super huulevärvi valik!
Ja see sall on sul täielik hitt ilmselt.

Kerly ütles ...

Hehehee, aitäh. ma olin juba selle huulevärvi lembuse Sul unustanud :) Sall meeldis tõesti paljudele.