kolmapäev, 13. veebruar 2013

Kadri 2

14/6/2003 Jaama tänav, Tartu


Üle jaanuari hüpates, siin järgmine foto Kadrist.
Selle võtsin üles, kui tegime Kairitiga väikest fotosessiooni.Päris hea valgus oli ja taust ka. Ma ikka mõtlen, kui see digirevolutsioon algas, siis kuidas ikka sai püüdlikult ja mõttega pildistatud, mitte niisama lahmitud. Kadri, meenuta.


Kes eelmist Kadri portreed ei mäleta, siis see asub siin.

Elagu adidas!


2 kommentaari:

Kadri ütles ...

See vist oli Jaama tänaval. Mõnus suveõhtu, kuigi siin tundub et nats jahedaks on kiskunud.
Ma arvan, et alguses me ei saanud lahmida sellepärast, et mälukaart oli ju suht pisike. Vahepeal pidime tormama arvutitaha, et pildid maha laadida. Teise linnaotsa ikka pildistama minna ei saanud.
Ja minu mäletamist mööda me isegi käisime teiste juures pilte maha laadimas, sest meie oma arvutid ei olnud selleks võimelised, võimidagisellist.

Kerly ütles ...

Jah, Jaama-Raatuse nurgal. Oli soe jah, aga lõpus jahe, nagu näha.

Pildiallkirja kirjutades mõtlesingi tegelikult selle peale, et ei saanud lahmida, sest mälukaardid olid väikesed ja me ikka tahtsime norm kvaliteeti mitte pisikesi fotosid.

Käisime jah laadimas fotosid maha Intsu ja Ansu juurde, kolmanda poisinime, oli vist mingi kala-nimi, ei mäleta. Elu!

P.s. Kirjuta mulle e-mail, palun, mul tuli üks ühine pildistamisprojekt ette.