pühapäev, 24. veebruar 2013

Kuime Eesti minut

Nagu korralikele pildistamisfriikidele kohane, nii tegid ka Kuime-tüdrukud oma panuse Eesti ajalukku pildistamisel 24. veebruaril kell 1 pärastlõunal.

Kadri vaatenurk:
 
24. veebruar 2013 kell 13:00, Tallinn, Eesti



Kerly vaatenurk:
24. veebruar 2013 kell Toronto, Kanada



Mida pildistasid Sina?


3 kommentaari:

Kadri ütles ...

Mul läks selle minutiga nii, et ma lihtsalt sattusin sel kellaajal selles kohas olema ja palju variante ei olnud, mida pildistada.
Vene teatrit ma ei tahtnud jäädvustada.
Mõni huvitavam kaader ei tulnud välja, see minut läks nii kiiresti ning valikut palju ei jäänud.
Sul on põhivärk see halo ja viinereid meenutavad roosad asjad taustal.

Kerly ütles ...

Hahaha, jah, eesti küünal ja viinerid taustal on minu jalad :D

Kadri ütles ...

Kle, ma sain nüüd pihta. Vinge!