neljapäev, 14. veebruar 2013

Kerly sõbrapäev

Kallis Kadri,

vastata Sinule millegi sarnasega nagu Sina mulle sõbrapäevaks tegid, poleks eriti huvitav ja originaalne, ning seetõttu panin Sulle kokku pildikesed minu sõbrapäevast. Ise ma seda suurt ei tähista, aga selline sai minu valentinipäev neljapäeval.

14/2/2003 siin-seal, Toronto, Kanada


Hommikul leidsin kodus erinevatest kohtadest neli temaatilist postkaarti.



Telefoni potsatas kuus sõbrapäevateemalist sõnumit.


Tööle jõudes kinkis Kadi mulle, ilmselt enda tehtud šokolaadi. Jei, väga ilus.


 Lõunaks tegin endale praemuna, mis kukkus kergelt südamekujuline välja.



Õhtul ootasid mind kodus cold-rolls'id, mis maitsesid imehästi koos neid saatva kastmega.


Kaunistasin kaneelirullid vahukoorega ning lisasin törtsu vahtrasiirupit ja tulemuseks oli parem maitse kui pavlova kook!!!


Kallistused Kadrile!


2 kommentaari:

kadri ütles ...

classy!
postkaardid on väga diibid.

Kerly ütles ...

Aitäh.
See film pole nii diip, aga soovitan vaadata.