pühapäev, 20. aprill 2008

Tartu teljel


ühel suvehommikul tegime Tartu kaarsilla juures pilti, taustaks Raekoda ja mööduv veok.

31/juuli/2007 Tartu

ühel teisel talvehommikul tegime remake'i. tuli kuidagi väga teistmoodi, aga mingi punane auto oli jälle platsis.


8/märts/2008 Tartu
sada ja seened tuli ära.

7 kommentaari:

Kerly ütles ...

Äge!
Minu arust päris kobe.
Lisaks punasele autole on mul ka sama dressikas seljas :)
Torn on paremini peal!
Aga poosid on liiga teistmoodi.

kadri ütles ...

mida kullisilm et sa seda dressikaasja omal märkasid. kapuutsist vist.
aga ma ka eriti aru ei saa kuidas me nende kehahoiakutega nii mööda panime, alates vasak-paremast lõpetades käte-jalgade asendiga.

Kerly ütles ...

:)
Ma olengi kotkasilm, kui Sa seda enne ei teadnud siis tead nüüd.
Su kommentaari lugedes tuli naer peale. Ma ei saa aru, mis värk mul nende kätega oli - vist mõtlesin ühe teise foto peale :P
Ja üks märkus veel, märtsis näeme me tunduvalt paremad välja, kui juulis.

kadri ütles ...

see millal me head välja näeme ei sõltu tegelikult kuust vaid kellaajast. juuli foto on tehtud enne kaheksat hommikul (omg!) ja märtsi oma normaalsel pärastlõunasel ajal.

Anonüümne ütles ...

Su jutus võib isegi tõetera sees olla, aga Sa näed mu arust pärastlõunasel ajal samasugune välja nagu mina enne kaheksat :P

kadri ütles ...

thänks naine.

Anonüümne ütles ...

Pole tänu väärt.
Sa ju tead, et ma olen helde.