reede, 4. aprill 2008

Moedemonstratsioon

Kui me...

30/5/2003 Pikk tänav, Tartu





...moedemonstratsiooni tegime. Sai taaskord üks luukereke kapist välja tiritud ehk hiljutistest Riia moepäevadest inspireeritult - natuke Katsi riidekapi moodi. Ainult ma ei saa aru, mis riided need tal sellised seal kapis olid. Kas see oli vanavanemate või ema vana riidekapp. Ma pole küll neist ühtegi asja seljas kellelgi näinud. Jalanõud, mis mul jalga said on absoluutselt arvestatavad - kas neid võiks endale nõutada? Äge igatahes. Selliseid sessioone võiks KAHTLEMATA veel teha.


Ootan kutset riidekapikoristuspeole


11 kommentaari:

kadri ütles ...

õnneks need riided eriti tihti kapist välja tänavale ei saanud.
need kingad mida sa omastada soovid muutusid mingi hetk sinisteks ning nendest sain ma omale kunagi kenad villid. ühesõnaga ma eriti ei viitsiks neid kuskilt üles otsida. aga kui sul endiselt huvi, siis võime ju ühe tõsise tuulamise teha. gaasimaskid siis pähe.

Kerly ütles ...

Uh.
Aaaa, ma mäletan neid kingi küll, siis kui nad sinised olid.
Kus tuulamine toimuks?
Tallinnas või Tartus?

Ma vist hakkan oma kappi täna tuulama.

Anonüümne ütles ...

APPI! Appi, kui ilus!

kadri ütles ...

mis täpsemalt: inimesed? outfit? korterimiljöö?

Kerly ütles ...

Ausalt, mul tekkis sama küsimus.
Ilmselt outfit, sest muule see ilu küll hästi ei passi.

kadri ütles ...

Kerly, kas sellest õhtust alates tekkis sinus baretikandmise isu? ma mäletan et sel ajal kandsid sa nagu rohkem nike mütse.
aga võib-olla on mul need trennimomendid lihtsalt liiga eredalt meeles.

Kerly ütles ...

Ei.
Sul on trennimomendid eredalt meeles ja meie ühispildistamised ka. Kui on sügis ja rattaga sõidan, siis ikka baretti ei pane, sest kõrvadel hakkab valus.
Vastavalt olukorrale ikka.
Pealegi pole pruun minu värv :P

Anonüümne ütles ...

no ikka tütarlaste autfit ja need blondid juuksed. :)

Kerly ütles ...

Kena oleks vist aitäh öelda :)

maria ütles ...

kerly on ikka väga ilus tots küll :)

Kerly ütles ...

Ähh.
Aitäh :$