neljapäev, 17. aprill 2008

No fur

Kui me...

25/1/2003 kodu, Tartu


Esimene sügav foto: "No fur" valmis tõsise käsitöö tulemusena. Plakati sain oma ühe toreda nõbu käest, kasuka kaltsukast ja müts oli vana isa müts, mis nüüd vist on prügimäe taevas.




Teine sügav foto: nagu näha Ameerika mõjutustega. Lipu ostsin 20 eegu eest kaltsukast, hetkel ei tea selle asukohast midagi - ilus lipp oli. Trussikud on ka made in CCCP. Pärlid vööle asetada oli Katsi idee.



Kolmas sügav foto: katse valgusega mängida ja kunstfotosid teha. Nii armas omamoodi, aga ikkagi tuleb naer peale.



Neljandaks üks minu arust Kadri suurepäraseimad fotosid. Juba siis, JUBA SIIS, ma kordan, võttis ta selliseid kaadreid, nii et hetkel võite ette kujutada, kui häid pilte ta praegu teeb. Aitäh. Ooo ja pilk seinale andis info, et see foto on mul ka seinal ehk siis eriti hea foto!



...maailma parandada püüame. See oli üks sügav postitus, muud ei oskagi öelda. Pisut liiga minu keskne fotodelt, aga Katsi ideed olid sama tähtsad ja tema võttis need fotod ju üles. Seda ka, et jaanuaris 2003, sai väga palju asju ära proovitud kaameraga, peaasi, et sai pilti teha, pea oli ideid täis. Ei tea, mis praegu on? Elu ise?

Kui kõnnib mannekeen


5 kommentaari:

kadri ütles ...

freaky. mida ideed meil aastal 2003 ikka olid.
neljas foto on vist sinu jaoks nii hea, et see on tegelt enne ka siit blogist läbi käinud. kordamine tarkuse ema.
mida komplimendid siin veel lendavad, ma muidugi ilge rahul nendega. poleks arvanud, et sa minust/mu piltidest nii hästi mõtled.
muide, selles kombinees mis sul siin üll on, oli küljepeal auk. aga keda kottis.
ja selle plaastri kohta on mul nii pikk jutt, et seda ma ei viitsi praegu kirjutada.
vabadus karusloomadele siis.

Kerly ütles ...

Oih, seda ei märganudki, et see oli siit enne läbi käinud...mis postituses? Huvi tekkis.
Kuule, neid kommentaare siia ladudes arvasin, et kordan ennast metsikult, et kas Sul üldse on huvi lugeda.
Muideks see auk on seal endiselt.
Hahaaaaa, peaks re-make'i tegema.

Jaanika ütles ...

Pole viga. Minul ikka on huvi.

Muideks, Kerly, sa oledki viimasel ajal väga diip olnud. Ja su fotod on ka nii head, et ma vahepeal isegi mõtlesin, et mis ma ikka igast asju internetti riputan. Eriti kui tarku sõnu juurde ei lisa. Et äkki vähemalt väiksemaks tagasi keerata.

Aeh. Mina küll ei oska sügavaid mõtteid mõelda ja pilti teha ühel ajal. vist. Vähemalt mitte praegu, praegu on väga akadeemlis-filosoofilised mõtted.

Edu!

Kerly ütles ...

Kui keegi mu südant viimasel ajal üldse rõõmustab, siis oled see Sina J.V.
Ma ei tea, muidugi kust Su kuldaväärt sõnad tulevad, mis on nende allikas, aga aitäh.
Kui ei riputa, siis ei tule arengut. Nii et tee julgesti edasi, seda mida teed - see võtab lihtsalt aega, oskused ei tule üle öö. Minu 10-aasta taguseid Zenithi fotosid ei saa praegustega võrrelda, aga no 10 (!) aastat on ka päris pikk aeg.
Muideks selline blogi layout on väga ilus ja fotod kenad vaadata - ära palun muuda midagi!
Me peaks kuime's ka sellise uuenduskuuri tegema.

Jaanika ütles ...

:)

aitäh.

kusjuures, ma vahepeal harjutasin seda zuuum-effekti. Ma pühendan katsetuse sulle! Kui tema kätte kord jõuab.