esmaspäev, 7. aprill 2008

Praha aastapäev

Sellest Kerly kurikuulsast külaskäigust Prahasse on nüüd aasta möödas. Aeg jälle neid sündmusi meelde tuletada.
Kui ma saaks valida ainult ühe pildi, siis ma paneks selle, sest ega seal Prahas muud peale rokkimise ja rollimise eriti teha ei jõudnud. Isegi Hradčanysse ei jõudnud, see mõttetu kell ja Karli sild vist ikka tulid ära.

5-8/aprill/2007 Praha/Tšehhi

Siis kui Kerly saabus, siis olid kõik välkarid sillas, Kerly võlus nad oma fotokaga ära.


Uute ja vanade sõpradega sai siis kõvasti pilti tehtud.


Ja siis jälle paar toadiskot koos aktiivse liikumisega.




Tundub, et mingi laks seal Prahas ikkagi ära käis, sest peale seda ei ole enam asjad endised. Selline tunne on nagu oleks liblikad peast välja lennanud, ja lendavad siiani.



Rets, praegu on seal Prahas kindlasti kena kevad, aga wtf, meil on ju ka!



Ning kui see Praha Kevad 2007 siin juba kajastamist leidis, siis ei saa mööda minna 'Oh Susie' laulust. See oli selle aktsiooni soundtrack, polegi seda ammu muide kuulanud.
Selle saatel sai igast asju teha:
(siin muide kuulake Kerly naeru)


Meil oli ka selle laulu eestikeelne versioon, nii et vaheldust ikka oli. See video on ühtlasi ka lõpu algus:



kesävalot nyt!

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Palju õnne meile!

Ma ütlen, et respekt, et ma sinna tulin - plaks sai piletid ostetud ja värk.

Kui teise foto kommentaarini jõudsin, siis kukkusin toolilt maha!!! Nojah, ega ma nalja pärast võlur ole :)

Raks jah, raks! Ei ole jah, raks tuli ise ja tead, selle algatas too päevane magamine, kui und ei tulnud ja ma hakkasin rokkima - siis tulid need head 80-80'd ja Oh Susie oli loodud.

Liblikad lendavad väga jõuliselt!
Kaunist lendu neile.

Sa oled muidugi minust kõige kenamad fotod ka üles riputand. Thanko.

Ja muidugi aitäh - palju mu kolenaeru ja trussikuid, at least on need Snoopy'd, nii et võiks ju uhkust tunda :P

Kaua Sa seda postitust tegid?

Anonüümne ütles ...

MA NAERSIN OMA KÕHU KRAMPIDESSE!:):)
miks see WC-paber maas on??::)

kadri ütles ...

see wc paber on ühest eelmise õhtu rokkimisest, sellest tuleb kunagi omaette postitus. kannatust ja meeldivat ootamist.

postitust tegin terve õhtu ja tänase hommiku, sest videod ei laadunud ära. tegelt võttis kogu asi ise vähem aega, ma veel valisin ju pilte ka, sest mul ei ole eeltööd tehtud. teen kõike asjade käigus.

ja pole sul Kerly seal fotodel häda midagi, veits magamata või liiga änksus ainult. nagu ma isegi.
põhiline oli emotsioonid edasi anda, ega ma mingeid modellipilte ei otsinud.

Kerly ütles ...

Vetsupaber on Kadri rokkimise tulemus - siis kui Kadri enesevalituse kaotas sai vetsupaberi rahet. Mina oli hämmingus.

Aitäh.

Mina soovitan mõlemal videol kuulata Kadri ümisemist.

Kell pole kuus hommikul hetkel :P
vaid 7:49.

kadri ütles ...

ja juutjuubis ka temaatiline tsehhikeelne versioon 'kenade poistega':
http://youtube.com/watch?v=IwbhXmQFa5c&feature=related
peaks sellest videost remake'i tegema? bomber jacketitega. jannelt ju kunagi saime mingid, värvime punaseks ja ongi olemas. ma ainult sellist naeratust küll teha ei oska.