neljapäev, 1. mai 2008

Paadiralli

Kui me...

5/5/2003 Tartu

Soojendus Poe tänaval, Kats juba algusest peale muhe

Minu jakk

Ka paat vajas märgistamist

Pidime kummipaadi tassima Treffneri parki, kus saime kokku oma naiskonnakaaslastega

Kats juba ilmselgelt ootas vette jõudmist

Kohustuslik grupifoto

Fauna Female

Märgistamise stiilinäide
Üldine melu

"Rahu Kadri, rahu, kohe saab vette"


Selle vasakpoolse pulma läheme kahe kuu pärast.
Ta, Irma, tõi meile muideks vette kukkunud palli ära.


...paadirallil käisime. Praegu on ideaalne hetk heita pilk 2003. aastasse, sest hetkel on käimas Tudengite Kevadpäevad. Ma olen väga rahul, et oma viimase ülikooliaasta kevadel jõudsin suurepäraste kujude nagu Kadri ja Triin, paadirallile. Muideks võitsime ju fotoka ka paati kaasa, aga pakkisime selle nii kõvasti kilesse, et lahti ei suutnud seda harutada, kuna paljud hullasid veega meie suunas ka. Väärt sõit oli igatahes, mis sest et me vaid edasi-tagasi pisut tüürisime. Kõige parem oli muidugi see, et Kadri oli väga õhinas ja üldse see jalkateema talle sobib.
Loodetavasti ka see postitus.

Vee peale?


4 kommentaari:

kadri ütles ...

ma arvan et kui ma oleks kaldal teadnud mis jõe peal juhtuma hakkab, siis ma küll nii änksu täis ei oleks olnud.
mul seal paadis küll väga fun ei olnud, sest edasi me ei liikunud, ja keegi kiljus mulle kogu selle aja kõrva: mul said trussikud märjaks! risti sai kirja igatahes.
ja nüüd on mida meenutada ja häbeneda.

Kerly ütles ...

Mina!
Ei hea, väga hea - täiega teemasse.

kadri ütles ...

nüüd tean ka mina, et fotoluurele võin sinuga minna, aga paadirallile enam mitte:)
Irmast muide päris kole pilt siin, aga meie teame milline ta tegelikult on. äge judotüdruk.

Kerly ütles ...

Tehtud!
Muideks, ma tahtsin ekstra selle panna siia, sobis nii hästi :)
Irma, ära pahanda!
:$