reede, 30. mai 2008

coming soon


teistes dimensioonides viibimine saab kohe-kohe läbi ...

8/märts/2008 Tartu

ja siis hakkab jälle actionit ja showd saama


8/märts/2008 Tartu

5 kommentaari:

kadri ütles ...

oi-oi-oi.
ma poleks arvanud, et see nii kiiresti juhtub.
ja suvi hakkab pihta täna.
siis kui me jõuame Viljandi linna ja seal üksteist näeme.
UV faktor 5 ma ütlen.

kadri ütles ...

ma veel ütleks märkusena, et mai oli mõnusalt minimalistlik kuu - 4 postitust, palju õnne meile!
aga hooaeg algab täna, ja suvel saab kõik tasa tehtud.
selle nimel ju rabeletud saigi.

Kerly ütles ...

Mina ka ei arvanud nii, aga noh tuli kuidagi teemaks - hästi tuli ju!
Ootan igatahes õhtut ja homme laksin!
See oli seetõttu, et Sul oli pea raamatutes ja ma ei tahtnud ka kõiki poste ise teha...
Suvel ikka tehakse rohkem pilti :)

kadri ütles ...

pea oli rohkem arvutis kui raamatutes, aga mis seal enam vahet on.
fun-fun-fun, here we come!
panen selle tänaseks lauluks:
http://youtube.com/watch?v=68C-r9kSLNE
ja siseinfo annab teada, et vanaema pakub pannkooke. ärge statoilist kabanosse siis võtke.

Kerly ütles ...

Hahaaa!õ
Seda lugu mul iPodis küll nüüd pole :P
Piletid olemas!
Ei noh, siis planeerime, nii et ikka jõuame Su vanade juurde :D