pühapäev, 30. jaanuar 2011

võta seda

kuna Kerly on meil teada-tuntud melomaan ja musapoodides sobraja, siis tänu talle on nii mõnelgi tema sõbral rariteetseid muusikakandjaid, mida ise kunagi osta ei ole julenud.
see on mõned päevad tagasi Kerlylt saabunud musaleid ja -pakike.
jumal tänatud et on keegi, kes aitab pubekaiga meenutada. TT forever!

jaanuar / 2011 Tallinn
r e t s

6 kommentaari:

Kerly ütles ...

Ma olen mõned päevad pead vaevanud, et ma vist ei pannud mingit seletavat kirjakest kaasa. Et oligi mõeldud ekstra teile Liinaga, kuna teil on Take That alati teemaks olnud, aga ju said ilma kirjata ka aru.
Ma ostsin Soomest kunagi nende albumi "Nobody Knows" posteri! Ja nende Greatest Hits on mul kunagi plaadile kirjutatud.
Olen ikkagi julge.
Igatahes aitäh.

kadri ütles ...

ma ostsin ka nende postreid, igast huvitavatest kohtadest, meie meele kuulutuste kaudu näiteks.
ja viru tänaval oli kunagi mingi musa pood (macki peal), sealt sain nende mingi singli. muudest plaatidest rääkimata, peab need üles otsima.
ps. kiri ikka oli ka kaasas. tiptop.

Kerly ütles ...

Asoo, no Sul olid ikka kõvemad tuurid, nagu ma arvasin. Ma too aeg väga vähe ostsin üldse, saati veel mussi ja postreid.
Kusjuures kirja osas on täielik mälulünk :/

nelkar ütles ...

Ootan siis järgmine kord Viimsisse sattudes, et TT kaiguks. Neeeeeeeever forget where you`re coming from.... aww

kadri ütles ...

kirja osas: kadri ja liina, vanade aegade meenutuseks ja tervituseks. uuel aastal uue hooga.

Kerly ütles ...

Ohoh, hästi :)
Aitäh.