reede, 7. jaanuar 2011

Tervitused Pikalt, pühendusega Kadrile!

Kui mina...

29/12/2010 Pika tänava korter, Tartu, Eesti




...meenutan möödunud ühiseid kuime hetki. Ehk pühendusega Kadrile. See foto, mis on põhiline osa köögist olnud, sellega taaskohtumine lõi hea tunde ja pani nostalgitsema. Panin selle Su jaoks kaunisse kohta. Magamistoas tegin ka väikese autoportree, et ikka usuksid, et ma seal tõesti käisin ja just selliste emotsioonidega, mis mind valdasid.

Lõbutse!


The house that build me.


3 kommentaari:

kadri ütles ...

pisarakiskuja. sa kuidagi eriti nukker.
v-o oleksime pidanud koos minema. ehk õnnestub veel üks ühine sessioon seal teostada. taust on ju väga hea, Nele on kunstnikutöö juba ära teinud.
Pika tänava lühikesed tüdrukud.

Kerly ütles ...

Ma ei tea, mulle too tagumine tuba meeldib eriti, sest sinna sai nii harva ja nii alasti polnud ma seda tuba veel näinud.
Sessioonini! Mul juba mõned mõtted.

nelkar ütles ...

Nostalgialaks. Tänud!