pühapäev, 23. jaanuar 2011

Kuime jõulud



Kuime jõulusid
...


24/12/2010 Viimsi



24/12/2010 Tartu



24/12/2010 Viimsi



24/12/2010 Tartu



24/12/2010 Viimsi



24/12/2010 Tartu


...pidasime.
Kadri Tallinas ja Kerly Tartus. Nagu ikka on jõulud perekokkutulemise aeg, süüakse, imetletakse kuuske ja mõistagi jagatakse kingitusi. Nii tegime ka meie!

Head uut aastat!


Rahu igasse päeva!

9 kommentaari:

kadri ütles ...

jõulud. tahaks neid juba tagasi.

Kerly ütles ...

Kuule, Sa oled ikka suur unistaja :)

kadri ütles ...

teil on telekas mingi onu tsenseeritud.
kahtlased inimesed jõulusaadetes.

Kerly ütles ...

Märkasin seda isegi, aga tüüp ongi kahtlane - Joe Pesci Home Alone 2-st. Kurikael ikkagi!

kadri ütles ...

jõuluõhtu klassika. home alone'iga

Kerly ütles ...

Ma oleksin eelistanud esimest osa, see teine pole mulle kunagi meeldinud.

kadri ütles ...

ja ühtlasi sai märkamatult 1000-ndes foto üles laaditud.
cheerio!

Kerly ütles ...

Mul oli see täiesti meeles, aga sündmus missugune, eks? :)

kadri ütles ...

sellistel hetkedel ma ei mõista, miks ma ei teinud fotot siis kui me seda blogi alustasime. esimese postituse tegemise foto. ei ole.