pühapäev, 17. august 2008

PlinkPlongil


19/7/2008 Tartu

Kui Kadri saabus oli ta suhteliselt mõtlik ja tagasihoidlik. Võiks arvata, mis mõtteid ta mõtles. Ilus oli igatahes.


Ta oli kaasa võtnud oma enam-vähem samasuguse õe, nagu just ülal kirjeldatud sai, AGA õde osutus hoopis suuremaks chillijaks kui Kadri ise.


Kadri tegi siidri ja ma tegin pilti. Suht igav oli, nii et panime silma kinni.


Enne kui Kadri leelet tõmbas, lasi ta mul endast ühe imelise kaadri teha ja aia taha ta kaduski.



Ma ei teagi, kas ma järgmisel aastal tahan sinna minna.

5 kommentaari:

Kati ütles ...

Milline Kadri!!! :) Elagu meeleolupildid!

Kerly ütles ...

Mul on tunne, et Katil on nüüd kodus püsiühendus ;)

Kati ütles ...

Ojaa :) Ja mitte vähe. Sellega seoses käitun nagu virtuaalne vasikas kevadel. Varsti rahunen maha ;)

kadri ütles ...

minu pärast enam ei lähe või?

Kerly ütles ...

Ei, lihtsalt üritus on ammendunud end mu jaoks.