teisipäev, 12. august 2008

Kati Edinburghist


Pühendusega Katile, Sinu Kadri ja Kerly.




Olime Irma juures pool päeva olnud, kui kuulsin, et Irma endine toakaaslane Kati tuleb ka. Ma mõtlesin, et noh, raudselt mingi pisut tuus tüdruk, peale seda kui Kadri ütles, et ta laksib suht hästi (ega mökud ju ei laksi). No ja siis Kati saabus. Minu arvamused hüppasid selle peale aknast välja ja kogu meie Rumeenia reisi parimaks reisikaaslaseks sai mõnda aega meiega koos rännanud Kati.


27/6/2008 Timisoara, Rumeenia

Peale voodite hängisime me pisut ka köögis. Mina tegin süüa ja Kati naeratas talle omast naeratust.



Kati teadis, et meil on kaamera alati kaasas, ning ei kartnud ta hommikul padjanäoga ka vapralt poseerida. Või oli see pärastlõunal :P


27/6/2008 Drobeta-Turnu Severin, Rumeenia

Juba eelmistest postitustest tuttava Nicuga harjutas Kati tuusa. Kohe esimese korraga tuli hästi välja.



28/6/2008 Drobeta-Turnu Severin, Rumeenia

Kaunitar ja koletis.


Kati ja Kadri said hetkeks pulmalilled enda kätte. Lilleneiud nad polnud, ärge seda palun arvake.


Ega ma ei saanud ka kehvem olla. Mina ka ei olnud lilleneiu.


Katil oli au osaleda eksprompt missivalimistel, mille Miss Portugali ja Miss Austraalia ees võitis Miss Malta, kes hetkel oma õnnepisaraid pühib. Oma kaotuse arvas punases kleidis Miss Austraalia poliitiliste põhjuste taga olevat.



Õhtusel peol ja tervel pulmapäeval pani Kati meile HELDELT ära oma punase Austraaliast ostetud kleidiga. Halleluuja!



Pruut andis au ja lobises meiega mõni sõna juttu.



Muidugi ei jäänud Kati punane kleit pulmaseltskonnas märkamatuks. Poolast saabunud püstolreporter tegi Katiga intervjuu. Näha, kelle käes ohjad on. Kuimele ta ei julenud läheneda, vaid seiras kaugelt, aga usinalt.


Seda, et Kati julge on, me teame (julges pruudiröövis osaleda), aga seda, et ta pilkases pimeduses osavalt jooki serveerida oskab (endale), seda me ei teadnud. Pokaali haaras osavalt kaasa.


Kati oli püsimatu ka. See on ainult hea.


29/6/2008 Drobeta-Turnu Severin, Rumeenia

Kuidagi vedas, et kolmekesi fotole saime. Meie laenatud papist kuivikute omanik jäi ka pildile. Ilmselgelt meeldib talle sinine värv kõige enam. Mulle ka.


Pulmaööl võttis Kati eesti tüdruku tantsima ja näitas kõigile, mis puust ta on. Kusjuures rumeenlaste kulm ei tõusnud raasugi ja tüdrukul oli suul püsiv naeratus.



Selline ta on, see meie Edinburgh'i Kati

13 kommentaari:

kadri ütles ...

halloo, mis pilt see värviliste kaabudega on? ma arvasin, et ma mäletan kõiki reisihetki ja pildistamismomente.
väga hea Katit tutvustav postitus, muide.

Kerly ütles ...

Ja see kommentaar tuleb tüdruku suust, kellel pole klaasi käes.

Minu arust on peamine see punane kleit :)

Kati ütles ...

Aww.. Teate, tüdrukud, mul oli täna selline hommik, kus taevas lekkis meeletult, bussi jaoks raha ei olnud ja stiilipunktidena jäin ma sallipidi prügikasti külge kinni (elegants ei hülga mind ka varastel hommikutundidel!). Aga kui minu kohta selliseid postitusi tehakse, siis EI saa ma tegelikult üldse kurta! Ma olen õnnelik, et inimesed on on nii ilusad ja head. Ja nende inimeste all pean ma silmas teid kahte!
Jee!

Kerly ütles ...

No kurat, ma oleks äärepealt pisara poetanud. Aitäh Sulle.
Elu! Ja õnnelikud on need, kes seda oskavad näha ja sellest rõõmu tunda.
Mina üldiselt arvan, et peaksime Kadriga kevadtripi Sinu juurde planeerima.
P.s. Hakka postituvi ootama ;)

kadri ütles ...

tõesti, ma ka siin hoian liigutuspisarat tagasi, ja viimasel ajal ei tule see mul eriti hästi välja. mida elu sa Kati ikka seal Sotimaal elad. peab ikka tõsiselt sind sinna tsekkima tulema. otsi juba põhipeokohad välja. ega me sinna nina nokkima tule.

klaasiga-klaasita kommentaariks ma ütleks, et seal pulmas mind miski eriti jooma ei ajanud, isegi pulm ise mitte. fanta läks hästi, vastupidiselt martinile. ja see viimane on olnud mu top jookide listis.

Kerly ütles ...

No sinnapoole ma oma mõtet suunasingi, et miski ei ajanud nagu jooma. Või oli kõik seal veega lahjendatud? :P

Ja Endinburghis vast sellist magamist ei tuleks, aga mine tea, liigne vihm võib ka seda soodustada, nagu liigne päike.

Kati ütles ...

Postituvi ootepositsioon on juba sisse võetud!

Kevadtrip on minu arust suurepärane mõte. Võtkem kummikud ligi ja padavai Edinburgh'i vallutama!

Loogas, et teiega nina nokkimiseks ei lähe... Ma paari kohta juba tean, mida teile näidata... Aga ütleme nii, et otsin juurde...

Kati ütles ...

Assa raisk, neiud! Postituvi jõudis kohale! Ja milline oli paki SISU! Mul on hea meel, et postituvi pakki lahti ei nokkinud ja kreepsu ei saanud... Lihtsalt nii HEAD pildid. Ja videode juures ma lihtsalt kiunusin ennast naerust kaheksaks :) Suur aitäh! Selliseid kohtumisi tuleb korrata!

Kerly ütles ...

:))
Postituvil oli nii kiire, et tal läks kiri meelest lisada :$ Et kirjas oleks pidanud seisma, et Sa Eesti śokolaadimaitset ära ei unustaks.

Kati ütles ...

Šokolaadile tehti igatahes kiirelt 1:0. Life tastes incredibly good sometimes :)

Veiko ütles ...

Kerly püksid on väga head. Igatahes.

Kerly ütles ...

Hehehee, nood lillelised?
:)

Veiko ütles ...

Jah just need samad! :)