reede, 12. juuni 2015

Hommikusöögid Torontos


Kui ma Kanadas elasin, siis Kadri palus mul ühe kuu jooksul oma hommikusööke pildistada. Praegu neid fotosid, aasta hiljem vaadates, on minu toidulaud päris palju muutunud, sest enam ei söö ma gltueeni-laktoosi (mõningate möööndustega) ja musta teed. Igatahes on hommikusöögid minu jaoks parimad ja loodan, et nende tähtsus tuleb mu fotodest välja.

Väga tore oleks näha ka Kadri eelmisel aastal ülesvõetud hommikusööke :)



22/5/2014 kodu, Toronto, Kanada



Tuunikala baquette koriandi, paprika, juustu, salati ja marineeritud kurkidega. Kõrvale apelsinimahl.



26/5/2014 kodu, Toronto, Kanada 


Steel-cut kaerahelbed, kahjuks ei oska seda eesti keelde tõlkida, rosinate, chia-seemnete ja muude seemnetega. Kõrvale must tee.



6/5/2014 kodu, Toronto, Kanada 



Omlett avokaado, salati, selleri, koriandri, tomatite ja krabisalatiga. Kõrvale must tee sidruniga.



11/5/2014 kodu, Toronto, Kanada


Pannkoogid krabisalati, tofu, avokaado ja koriandriga.



31/5/2014 kodu, Toronto, Kanada


Kaerahelbepuder mee, rosinate, chia-seemnete ja muude seemnete ja apelsini-õunalõikudega. Kõrvale must tee.



17/5/2014 kodu, Toronto, Kanada


Grillitud juustusai porgandi, koriandri ja punase kapsaga. Lisaks 1000 saare  kaste. Kõrvale must tee.



18/5/2014 kodu, Toronto, Kanada 


Pannkoogid värske salati ja marineeritud kurkidega.



19/5/2014 kodu, Toronto, Kanada 


Magusad pannkoogid metsamarjade, banaanilõikude ja vahtrasiirupiga.



7/6/2014 kodu, Toronto, Kanada



Grillitud leib tofu, juustu, tomati ja 1000 saare kastmega. Kõrvale rooma salat ja vitamiinijook.


Laud on kaetud, palun lauda!


Kommentaare ei ole: