reede, 9. mai 2014

Rattaga tööle - Kerly

Mul jäi omaltpoolt edastamata minu versioon rattaga tööle, mitte töölt. Valisin rahuliku reede, kui teised inimesed olid kodus puhkamas.

18/4/2014 Bloori sild, Toronto, Kanada


Vaba päeva tõttu olid tänavad eriti hõredad. Tavaliselt on see tee autosid tihedalt täis.




Minust vihisesid mööda kaks trenni tegevat ratturit.




Ma ei lasknud häirida, ja väntasin jõudsalt edasi, tuul vuhises kõrvus.




Nagu näha ei olnud kiirus eriti kiire :P Vastutuul, nagu alati.



Puhkepäeva puhul oli ka tavaspärases kohas ööbiv kodutu endale pikemat sõba silmale lubanud.



Kesklinnas kohmitsesid tänaval mõned üksikud linna külastama tulnud turistid.



Parkisin ratta ära ja olin valmis....


..tööle astuma.

Rattasõit on ajavõit ja hea trenn. Soovitame Kuimega!

Läbi raskuste tähtede poole


2 kommentaari:

Kadri ütles ...

Cool!
Mõnusad Torontolikud pildid ja see rattateema on ikka lahe Teil seal.
Mis see keskmine kiirus sul on? 18,7 km/h? Või migi kohalik pikkusühik?
Minu jaoks on juba 15 km/h suur kiirus, sest mu ratas väga kiiremat varianti ei võimalda. Ja üldiselt on nii, et kõik sõidavad minust mööda, isegi tädid aga neil kõigil on valdavalt ikka maastikurattad.
Head väntamist!

Kerly ütles ...

Jah, siin on rattakultuur ikka teine, mis meil. Antud fotod oli jah 18,7 km.

Toon Sulle välja tänahommikuse info:
AVS 21,3
DST 5.8 km
TM 16:27
MXS 31,8

Maastikurattaga on linnas ikka eriti s*** ju sõita, miks neil sellised rattad on? :S
Ma tahaks endale võidusõiduratast ikka, sellega saaks head trenni teha.

Sullegi!