laupäev, 3. mai 2014

Kerly - Kuime köögis XIV - Krevetikarri

Järjekordne Kuime köögis sisestus seekord teemaks oivalised krevetid karrikastmes.


20/11/2013 kodu, Tartu, Eesti

Väljavõte retseptiraamatust "Maailma köögid" vms. :) ja valmistamisõpetus.


Täpsemate koostisainete nimekiri.


Vajaminevad valmistusained.


Esimesena mikserada kookoshelbed maitseiatega. Ja panna keema riis.


Edasi praadida saadud segu pannil, lisada hakitud tomatid, loorberilehed, maitseaineid, vesi ja viimasena krevetid.



Riis on peaaegy valmis.


Peale mõningat keetmist pannil pekas segu välja nägema midagi sellist. Mina ei kasutanud jumbo-krevette vaid mereanni segu.


Oivaline tulemus taldrikul.

Karrit? Jah, palun.


2 kommentaari:

Kadri ütles ...

Mul on samuti see kokaraamat, üks mu lemmikuid.

Kerly ütles ...

Ma kusjuures pole väga sealt asju leidnud, sest alati küsivad need palju koostisosi, mida mul pole, aga ma uurin veel.