reede, 14. märts 2014

Kerly - Kuime köögis XII - Šokolaadi tšillimuffin kookoskreemiga

Mõneks mõnusaks reedeks üks väga lohisev aga oivaline retsept. Varu aega ja täpsed koostisained, siis võid kindel olla, et retsept õnnestub.


3/11/2013 kodu, Tartu, Eesti


Valik koostisainetest, mida see retsept nõab.


Sega sojapiim äädikaga ja lase sel paar minutit seista, kuni piim pakseneb. Lisa sellele õli ja suhkur ning sega korralikult läbi.


Sega eraldi kausis kuivained.


Kalla saadud segu vedelikuga kokku ja sega, et moodustuks ühtne taigen.



Jaota tainas muffinivormidesse ja küpseta 175 c juures 15-20 minutit.


Kookosekreemi tarbeks vahusta see ja maitsesta tuhksuhkru, vanillisuhkru ja laimimahlaga. Lase sel külmikus seista, seni kuni ajust tulnust muffinid on jahtunud.



Lõpptulemus on väga kaunis, vaatamata sellele, et minu kreem sai natuke vedel või ei jõudnud ma ära oodata, mil see muffinite peale panna. 


Lürps!


Kui ma oleksin puuvili, siis ma oleksin kookos!


4 kommentaari:

Kadri ütles ...

Ma oleks vist mango või punane apelsin, muffinsid näevad hõrgutavad välja. Meenus see cupcake'ide koht seal Toronto sadama piirkonnas.

Kerly ütles ...

Oo jee, Praire Girl :)

Kadri ütles ...

missealikka - tuleb test ära teha: http://www.quizony.com/fruit/index0.html#.Uz5JTaiSyT8

Kerly ütles ...

Mis Su tulemus oli siis?
Mina olen pirn :)

You dance to the beat of your own drummer. Not content to 'fit the mold', you are bold, creative, and eccentric. Others admire you for your bravery and adventurous spirit.