pühapäev, 24. märts 2013

Palju õnne sünnipäevaks, Kadri!



10/7/2012 kodu, Hiiumaa, Eesti


Tilluke soojust südamesopis
vargsi Su lillede vahele topin.
Lillede maailma õrnas aroomis,
leiad sa kõik mu parimad soovid.



Rohkem läbi lillede vaatamist ja põnevaid hetki!
 

4 kommentaari:

Kadri ütles ...

Aitäh, aitäh.
Ma seda lillede korjamist Hiiumaal ei mäletagi.
Ilus, suvine ja me isegi suht pruunid näost.
See aasta tuleb kordus teha, mul on juulikuu puhkuseks planeeritud, niiet pane oma kalendrisse.

Kerly ütles ...

:)
Mina küll mäletan.
No ma tulen augustis koju, kui Augustiunetust saaks, oleks hea.

kadri ütles ...

Augustiunetus on sel aastal 10. august.
Ning Hiiumaal oleme kindlasti augusti viimasel nädalavahetusel muinastulede öö lõket tegemas.
Oled oodatud meiega liituma.

Kerly ütles ...

Arvesse võetud. Aitäh kutse eest.
Mul oleneb kõik lennukipiletitest ja natuke suguvõsa kokkutulekust ka.