teisipäev, 9. detsember 2008

Kati Eestis!!!

Kui me...

6/12/2008 Tallinn, Eesti


Nänn, millest midagi on Kadri jagu ja midagi minu jagu. Mmm, väga põnev!


6/12/2008 bussijaam, Tartu, Eesti

Kati ise - tuus!



...oma reisikaaslastega Eestis kohtume. Kati käis Eestis, nüüdseks on ta taas Eestimaa tolmu jalgadelt pühkinud ja ilmselt edukalt tagasi Edinburghi jõudnud. Meil oli au temaga kohtuda - Kadri Tallinnas laupäeval ja mina pühapäeval Tartus. Kadri unustas fotoka Katiga kohtumise ajaks koju (!), aga sai kingitusi, mis ülemisel fotol näha on. Mina broneerisin kohtumisaja Tartu bussijaamas, kus meil oli ümaralt 10 minutit koos veeta. Mõistagi tegi Kati kohe tuusa ja jäi sellele truuks, kuigi ma tahtsin teha sõbrafotot :) Nojah, mis me tuusast ikka räägime, ta sõitis ju kahekordse bussiga :D



Taaskohtumised


4 kommentaari:

Kati ütles ...

Hah, mulle tundub, et minu etteaste ei ole niivõrd tuusafoto, kui soodafoto. Järgmine kord võib vabalt sõbrafoto välja tulla kui ma oma käitumist parandan. Elagu taaskohtumised!

Kerly ütles ...

:D Ei ole see asi ühti nii hull :)
Peatse kohtumiseni!

djkool ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Anonüümne ütles ...

Ahjaa, kes veel ei tea, siis mina sain sellelt fotolt selle meestega postkaardi. Peagi läheme neid tśekkama.