kolmapäev, 31. detsember 2008

Kadri 2008 a lemmik kuime hetked

Anduri kontserdil Paides. Mõni toibub sellest veel siiamaani.


23/veebruar/2008 Paide vallitorn


Kooli lõpp ...

20/juuni/2008 Tallinn/Kumu


ja afterparty Vahtra teel

20/juuni/2008 Haabneeme


Rollerisõit kodutänaval

20/juuni/2008 Haabneeme


Rumeenia

30/juuni/2008 Rumeenia


Pärnu chill

22/juuli/2008 Pärnu rand

mulle meeldis!

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Meie tipphetked suht klappisid, v.a. see elumõttetu Anduri kontsert - mul pole nii igav olnud ja pärastist ma parem ei räägigi :S

Kena, et praegu hakkas Feist oma "My moon my man'i" laulma. Sulle ju!

kadri ütles ...

yeah, kuigi mu lemppilood on 'one evening' ja 'sea lion woman'. aga 'my moon, my man' kärab ka.
ma arvan meie selleaastased leiud muusikavaldkonnas olid HU ja Fleetwood Mac'i 'tusk'.

Kerly ütles ...

HU? kindlasti, aga kas Sulle "Tusk" ka siis nii väga meeldis? Minu arust lihtalt ülikõva laul. Natuke nagu S. Grünbergi "Ball".