teisipäev, 8. juuli 2008

Tagasi Eestis! Elagu Rumeenia!

Eile saabusime tagasi koju. Mmm. Mõnel läks lahkumine valutumalt kui teisel. Eks see paista kuidas. Ütleme nii, et eesti tüdrukud ei hoia pisaraid tagasi.

Kadri igatses kõige enam oma voodit. Nõustun, seal öösel maanduda, peale vahepeatust Viimsis võõras voodis, oli tõesti taevalik.



Lahtipakkimine nagu ka kokkupakkimine ei ole asjad, mida Kadri veel oskaks. Harjutamine teeb meistriks! Jõudu Sulle harutamisel.15 kilo ju ikkagi :P



Minul pole midagi sellist näidata, sest ma sain oma raskelt ägeda Slayer'i koti pakkimisega imehästi tunniga hakkama - kõik asjad omal kohal. Slayer käis Eestis, kes veel ei tea.




Suur kära tekkis reisi ajal kasutamata asjade osas. Mina pakkisin lahti järgmise nimistu asju, mida ma kordagi reisil ei kasutanud:

5 paari sokke
4 t-särki
2 paari trussikuid
liibukad
velvetpüksid
must sviiter
vihmakeep
kerge talvemüts


Katsil pidi kraami hulga enam olema, nii et ma loodan, et ta kunagi ka oma reisil asutamata asjade nimistu esitab.



Mina igatsesin kõige enam vist koduseid võikusid rohke rukola ja basiilikuga. Sinep ka juures. Oh ja punaste marjade mahla parem ei mainigi...


Ja nüüd...nüüd lähen teengi endale ühe võiku. Elagu võilevamaterjalid!


Liha ma ei söö

2 kommentaari:

kadri ütles ...

ma siis annan teada kui mu kott end lahti pakkida kavatseb.
hea sinupoolne reaktsioon ja tegutsemine selle postituse koha pealt.
plaksutan.
ma ei ole oma fotosid veel vaadata jõudnudki.

kadri ütles ...

tead millest ma veel puudust tundsin? siis kui koju jõudsin, sain aru - mere ja soola lõhnast.