neljapäev, 31. juuli 2008

Raisatud aeg?

Eelmine suurepärane postitus paljastas minu ääretu populaarsuse, mida ma ise ei märganud või ei tahtnud märgata. Nüüd on minu kord midagi paljastada.
Minul oli reisil tõesti lõbus, olgu nende ida-saksa kuttide, fotograafide või trammijuhtidega igatahes. Aga sellal kui ma lõbutsesin Kadri magas....


25/6/2008 Budapest, Ungari


Esimesena pani Kadri silma kinni juba Ungaris. Ta oleks seda ilmselt ka juba varem teinud, aga Prahas ei olnud meil lihtsalt muud võimalust kui lennukile joosta.


27/6/2008 Timisoara, Rumeenia

Rumeeniasse jõudes ootasid Kadrit mitmed meetrid vahvlimustriga oksakestega kaunistatud voodipesu. See, et ta pidi voodit kolme tüdrukuga jagama, ei takistanud tal head und pehmel madratsil keskpäevani maitsmast. NB! Teised magasid sama kaua.



27/6/2008 Drobeta-Turnu Severini rongis, Rumeenia

Vähe sellest et Kadri magas lennujaamas, tegi ta seda ka rongis ehk täpsemini kenasrongis (heas seisukorras, konditsioneeri, privaatistmetega, normaalse veetseega kiirrong). Rongis leidis ta mõttekaaslasi, kes tema mõjul lõua lauale asetasid ja maitsvat pärastlõuna und mekkisid.
Ühenduses peitub jõud!


27/6/2008 Drobeta-Turnu Severin, Rumeenia

Hosteli läppunud õhuga piskeses toas, sääskedest puretuna, pool ööd üleval olnud Kadri võtab mõistagi hommikutundidest lisa, sest magama peab, kuigi üks klassik kunagi ütles suveõhtute pikkade toimetuste peale: "Magame talvel". Ma ei ütle midagi, sest mulle meeldib ka magada.



30/6/2008 Cluj-Napoca rongis, Rumeenia

Silma saab mugavalt kinni lasta ka rämerongis. Ei koti Kadrit keppidega vanamehed või mobiiliinseneridest noormehed. Ainult mõnus pätsisaia lõhn võib mõjuda turgutavalt.


6/7/2008 Budapesti rong, Rumeenia


Tagasisõit koju. Mõistagi - Kadri laseb silma kinni.




Selleks, et ei jääks muljet, nagu Kadri oleks kogu aeg maganud, on alljärgnevalt kaks kaadrit, mis näitavad, et Kadri tõusis ka vahel ja et tal oli lööki. Lööki Rumeenia tulevase Eurovisiooni võitja Dana seas. Uskumatu! Minu tumedad Don Juanid kahvatavad selle kõrval.


26/6/2008 Timisoara, Rumeenia


"Äratus!"


27/6/2008
Drobeta-Turnu Severin, Rumeenia

Peaauhind!


...ja ta ei maganud elu maha. Tema Eestis ei maga, on põhjused, mis üleval hoiavad. Igatahes ei olnud need Rumeenias.




Her after moan though cries oh no
She’s building up a shine but she take it slow
And she knows it time to make a change here and time to get away
And she knows it’s time for all the wrong reasons and time to end the pain
But she sleep all, sleep all day, sleep all, we sleep all day over again
Why don’t we?
SLEEP!




4 kommentaari:

kadri ütles ...

ma ütleks, et väga hea järg. latt on igatahes kõrgele aetud.
kas ma naersin või kas ma naersin?
see äratuse pilt on muidugi kõige karmim, väga valulik ärkamine.
ja üks asi, mille sa siia kirja oled pannud, on sul päris nupukas tähelepanek.
mis oleks nüüd järgmine koht, kuhu oleks mõtet sõita ja kus oleks hea magada ja krampe tekitada?

Anonüümne ütles ...

Uh, hea.
Head asjad hüppavad ikka ootamatult pähe.
Väga hea, et latt kõrgel on, tulebki vist hoolikamalt asjale läheneda - mulle sobib.
No eks ma ole kirjutamist meistritelt õppinud ;)
Ma ütlesin, et mul valik küll, aga tundus, et Sa väga 2008. aasta sisse seda ei mahutaks...

kadri ütles ...

ja kui nüüd hästi järele mõelda, siis magamine ei ole raisatud aeg. see on üks sisukamaid tegevusi, eriti siis kui midagi muud teha pole.

Anonüümne ütles ...

Sellisel põhjusel ma ei maga kunagi, sest pole midagi teha. Magan siis, kui on vastupandamatu väsimus.
Aga ju Sul siis ei olnud tõesti midagi teha :P