pühapäev, 23. märts 2008

Head aega talv!


Kui me...


13/1/2003 Ujula Konsumi taga, Tartu







...self-timer'i jaoks jalkat mängisime. Jah, sest trenni oli vaja teha ja pilti ka, aga ei olnud kedagi, kes teeks. Õnneks oli statiiv ja kaamera omast käest võtta, nagu ka suurepärane self-timer'i funktsioon. Tehtud! Natuke inspireeris mind lisaks saabuvale kevadele seda postitust tegema ka Kadrilt saadud suurepärane kirjatükk. Olgu alljärgnevalt valik lauseid ära toodud.

hei.

ma ütlen, liiga vähe pilti sai tehtud ff ajal. aga need mis on, on hästi hoitud. millal jalkat paneme?
mul ju see mitte-enam-nii-kollane Ronaldo pall siiski veel alles. issand, ja ma ostsin selle veel Liinaga kahepeale. kild:)
mulle enam hästi ei meenu, millal ma viimati jala valgeks sain. v-o üleeelmine suvi seal Pärnu rannas kui me need tsikid endaga mängima meelitasime. ma nüüd lõpetan oma nostalgiaminutid enne kui nutma hakkan.
pall mängu! varsti!

kats


Igatahes sellise jutu peale saab pall õige pea mängu pandud ning tunne on, et kui lumeräbu enam ei saja, siis on mängijaid rohkem oodata. Ning temaatilisi postitusi tuleb veel.


Muru roheliseks!


4 kommentaari:

kadri ütles ...

see siin meenutab pigem iluvõimlemise pallikava kung-fu võtmes kui jalgpalli aga vähemalt sai natuke talvisel Emajõekaldal end füüsiliselt proovile panna.
ja vaimselt panime proovile su isa, kes kogu selle aja kui me seal lumes jämmisime ootas meid autos.
muide, mul olid eile maal olles need samad püksad jalas. it's a sign.

Kerly ütles ...

Mnjah.
Veider, aga mina mõtlesin ka nende pükste peale, mis mul siis jalas olid. Nood olid juba siis veidralt kitse lõikega, ei tea, mis praegu veel oleks. Õnneks ei tea, kus need on.
Müts on kapis.

kadri ütles ...

kitselõige? väike turts.
aga hoia outfit alles, kunagi võib remake tulla.

Kerly ütles ...

Eh, isegi turtsatasin. Tegelt mõtlesin ju kitsast lõiget.
Ei suutnud neid hetkel kapis tuvastada...