pühapäev, 30. märts 2008

Grunge.


Kui me...


24/1/2003 Tartu






...grunget tegime. Eks neid luukeresid ole kapis veel peidus, tõmbasin veel ühe välja. Põhiline oli Jane, sest tal oli tol päeval erinevaid rolle mängida. Rastapatsid ja puha. Nagu näha juuresolevatelt piltidelt, oli juba siis kerge kalduvus tuusmasterile.


Selliseid sessioone peaks veel tegema.


9 kommentaari:

kadri ütles ...

pildistamist võib teha küll aga siis mingitel ägedamatel teemadel.
praegu on vist mingi emo värk moes, või no enam vist juba ei ole ka. aga me olemegi veits ajast maas.
tegelt mul tuli täna üks sessioni idee, aga see on rohkem kohaga kui teemaga seotud.
ja selleks sa pead tallinnasse kobima.

p.s. kas need luukered juba otsa ei hakka saama?

kadri ütles ...

tahtsin tegelt veel öelda, et siinse seeria juures on lahe see, et on nii palju inimesi, mitte ainult meie kaks.
vähemalt on tüüpe kelle taha varjuda. ja keda pärast peole kutsuda.

kadri ütles ...

ma tahaksin veel märtsi kokkuvõtteks öelda, et päris tegus kuu oli, kokku 14 postitust. varasemalt on nii kõva tulemuse saavutanud ainult september, ja seda ka supersuve arvelt.

kadri ütles ...

ma panen ikka neljanda kommentsi veel, siis ma olen nagu Muhv kes endaga hästi läbi saab.

Kerly ütles ...

Hahhaaa, vabandust - avasin lehe ja olidki kõik Muhvi kommentaarid :)

Arvasin, et vastasin...aga mul on neid luukeresid veel kapis. Pisut.

Tore, et märts nii produktiivne oli - hoog on hea. Suvi saab ka seda olema, eriti august ;)

Siin oli minu kommentaar :)

kadri ütles ...

mis seal augustis nii tähelepanuväärset on? mul selles kuus ainult üksikud üritused. kõik põhilised on enne seda, va kaparock ja sinu sünna. kas ma olen midagi kalendrist välja jätnud?

Kerly ütles ...

Eh, mõtle nüüd.
Siis postitamegi suve põhilisi üritusi, nii et laup on märg ;)

ganges ütles ...

Ohsaatuskarm.. ehk, et whoa, milline blond tsikk.

Ikka. Teie sammalhabe.

Kerly ütles ...

Tervitustega,
Sammalhabe.