neljapäev, 21. veebruar 2008

Uus kaamera

Pühendusega Kadrile

Kui me...

20/2/2008 Tartu

Põhitegija


Lubasin pühendusega Kadrile võidetud uue kaameraga mõned kaadrid Toomelt teha, siin on üks pisike kureseeria. Kurg lendab sünnitusmajja (hoone nähtav mõlemal fotol) ja ta ei lenda mitte üks kord, vaid lausa mitu (loogiline ka ju tegelikult), kahel erineval majal. Allpool oleval fotol võib terane silm märgata paremal pool pargiteel kõndimas kahte persooni, vasakpoolne on Maire Aunaste.


Kurg 1

Toomemäe moodsa disaini näide

Kurg 2


Õhtul käisin Talich Quartet'i kuulamas ja kuna kutid olid Tśehhist ning see on meie teema, siis panin ka näite nende esinemisest. Tervitused Prahasse!


Siin nende stiilinäide heliliselt




Sellise lahvakaga tulevad pildid uuest Nikon kaamerast


...fotokonkursse võidame. Sedapuhku naeratas õnn Kerlyle. Kadri lihtsalt võtab hooga ja teeb mingi hetk järgi. Kolmas koht on tal tegelikult juba saavutatud. Kaamera on selline väike ja armas, õige pisut paindlik, aga muidu väga tavaline. Mulle igatahes meeldib, sest see teeb elu veel põnevamaks.


Elagu fotokonkursid!

2 kommentaari:

kadri ütles ...

allrighti.
see alumine võimsa plahvatusega pilt vist iseloomustab seda kaamerat kõige paremini. eks ma ootan kuni seda näha saan, sest sealt essalt pildilt seda ikka hästi ei näinud, kuna sa hoiad seda käes samamoodi nagu mina võileibu.
aga mulle meeldisid näidispildid Toomemäelt, kurgede ja Aunastetega.
pole paha.
näeme varsti pärnus! hästi varustatult.

Kerly ütles ...

Jah!
Sinu pärast ma seda niimoodi hoidsingi.
Aitäh.
Panen valmis - oi, oi, oi, nüüd alles läheb pildistamiseks :)