neljapäev, 14. veebruar 2008

Hoian Sul silma peal!

Kui me...
14/11/2007 kohvik "Narva", Tallinn


...kohvikus "Narva" käisime. Noorkirjanik Ketlin Priilinn oli ka kaasas, kes ennastunustavalt menüüsse süvenes. Käsi sai igatahes valgeks tehtud söögi osas (rummikook on imeline!) ning kümneid aastaid reserveeritud lauad nähtud. Päris läbu ikka.

Igatahes Kadri suu magusaks ja naeratus suule ja nii läbi elu, ning tea, et noored eestlased lendavad alati kõrgelt.




Mina olen Sinu sõber
Ma võiks olla Su sõber

2 kommentaari:

kadri ütles ...

'we are watching you' oli kunagi ühe õudusfilmi tunnuslause, kus gorillad dzunglis inimesi sõid. Kongo oli selle filmi nimi.
ma arvan sobiv film sõbrapäeval vaatamiseks.
aga jah, Narva kohva on lahe, kui vetsu ei pea minema ja ettekandjatega suudad ka sisimas hakkama saada.
moosiga tee on minu sealne lemmik.

Kerly ütles ...

No just nii see oligi mõeldud ju :P