neljapäev, 15. november 2007

tuli ära

tänane peastaap.
ma olen varem seda maja alati kartnud. aga nüüd kui ma olen aru saanud kuidas maailmas asjad käivad, nüüd mil sellele hoonele on fotokatega lähenetud, nüüd mil minu tulekuid ja minekuid ei jälgi enam pronkssõduri kurvad silmad, ma võin rahuliku südamega siseneda ja raamatuid lugeda.

14/november/2007 Tallinn/Tõnismägi

tervitused ja ovatsioonid vahtra teelt!

14/november/2007 Haabneeme

aitäh et mu kaisuloomade eest hoolitsesid ja veidi külas käisid. nüüd võib tänaseks ja kogu talveks rahulikult magama minna.

14/november/2007 Haabneeme

2 kommentaari:

Kerly ütles ...

Aitäh Sulle. Ma juba 00:11 ajal tudisin.
Raamatukogu pilt on väga hästi õnnestunud.
Ja see Muumi - noh läks kohe südamesse :)
Muideks, keskmise pildi mässamisi ma kujutan ette ja ma veel ikka saan Sinu sõnumit mitmes osas, veel on midagi tulemata...ootan.
Lahe postitus igatahes.

kadri ütles ...

tegelt selle keskmise pildiga väga palju mässamist ei olnudki. mul on see viimasel ajal suht tavaline et kui ma viimaste bussidega koju tulen, siis enne kui ma koduväravast sisenen pean tänava otsas mõned klõpsud tegema. üldjuhul lähen hoogu, ja pilte tuleb päris palju. kodutänavad rokivad.