neljapäev, 22. november 2007

CNOPT - sisehooaeg on alanud

ma võtsin ka lõpuks julguse kokku ja vaatasin vanu pilte

let me present:

Spordipäev Pika tänava elutoas
võistlustules Triin ja Kerly


kõigepealt, pärast dopinguproovi manustati dopingut

30/mai/2003 Tartu

siis võeti soojendusdressid seljast

30/mai/2003 Tartu

alustasime individuaalala ehk tennisega

30/mai/2003 Tartu
Björn Borg'i tagantkäelöök

30/mai/2003 Tartu

siis kohustuslik jalgpall

30/mai/2003 Tartu

pärast väravat lendas särk seljast

30/mai/2003 Tartu
Triin tõstis lõuga ja Kerly võttis aega
30/mai/2003 Tartu
autasustamine

30/mai/2003 Tartu
siis muutus reket sujuvalt kitarriks
30/mai/2003 Tartu


ja sealt edasi mikrofoniks ... järgnes tüüpiline spordilaagri õhtuprogramm

30/mai/2003 Tartu

seekord sport kaotas aga mul on hea meel et ma tol õhtul ainult pildistamisega tegelesin.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kurat, ma ei või!

Ilus kõht oli vähemalt ning ägedad spordiriided kui muu v.a.

kadri ütles ...

ma vaatasin neid pilte uuesti ja mulle jäi silma, et su tenniseliigutused on ikka väga tõetruud. tõenäoliselt on sul midagi Williamsite õdede vaatamisest külge jäänud.

Kerly ütles ...

Aitäh.
Ma muidugi rohkem vaatasin Pierce'i ja Kournikovat.