teisipäev, 6. jaanuar 2015

Kadri jõulukink Kerlyle


Ooo, hea kui on jõulud kaks korda aastas, kas pole?
Avasin, nagu lubasin, täna Kadri jõulukingi mulle, mis tervelt kuu aega imelises pakendis mu nina all praalis.
AITÄH, AITÄH, AITÄH - milline imeline ja praktiline kingitus :)


6/1/2015 kodu, Tartu, Eesti


No vaadake palun, milline tore pakend ja ma armastan taaskasutust!



Põnevus on laes!!


Sokid, mida on alati tore saada, just ühed punased just andsid alla ja no need peaks kaua vastu pidama, paksendustega ja puha. Üliäge!



Ja kuigi ma jäin juba sokkidega väga rahule, kukkus sokkide vahelt välja ka selle aasta üllatuspomm - fluoriidivaba hambapasta. Näeb välja nagu kätekreem, aga küll ma selle testimist kohe alustan :) Äge!
Made in Danmark muideks :)


Soovitan kõigile, olla hea laps :D


2 kommentaari:

Kadri ütles ...

Hea kuulda et kingid täppi läksid ning eriti nende punaste sokkidega. Muide, need on setu mustriga, et siis tead kuhu nende minna julged ja kuhu mitte. Head hambapesu samuti.

Kerly ütles ...

Pasta on juba käigus. Kas Sa ise oled ka seda proovinud? Minu arust on sel pisut veider mekk, pean natuke harjuma.
Aga sokkidega tean siis kuhu tuusama minna :D