esmaspäev, 15. september 2014

Kerly Kuime köögis 19 - Suvikõrvitsa-köögivilja pätsid

ETTEVAATUST - posu fotosid ja väga kirju :D

Siin on üks päris tugevalt kohandatud retsept, sest originaalile lisasin rohkelt teisi  köögivilju ja parmesani asendasin tofuga näiteks. Retsepti leiad postituse lõpust, kui sinna üldse välja jõuad....

19/3/2014 kodu, Toronto, Kanada


Haki suvikõrvits,


roheline sibul,


kabatśokk,


seened.


Mina lisasin proteiini jaoks külmutatud rohelisi ube,


See on ka ilmselt suvikõrvits, aga riivitud kujul. Kahjuks ei mäleta täielikult.


Parmesani juustu asendasin tofuga.


Valik maitseainetest - küüslaugusool, paprika, oregano


 Keeda toidu kõrvale aegsasti pruuni riisi.


Pane kõik kokku ühte kaussi ja...


 ...sega sisse kaks muna,


lisa jahu, mina lisasin riisijahu ning...


...prae pannil kuni kuldpruunid.


Valmis see ongi :)


Originaalretsept asub siin.

Taimetoit maitseb hea :)

2 kommentaari:

Kadri ütles ...

mulle meeldib siin see lähedalt pildistamise stiil, proovin ka mõne kokandushetke ajal selle ära.

Kerly ütles ...

Ma mõtlesin just, et ehk häirib...hea kui reaktsioon oli vastupidine.

Ma kasutasin makroobjektiivi.