pühapäev, 1. juuni 2014

Livia kingituse realiseerimine vol. 1

Kui me Liviaga kingitusi jagasime, siis tema andis mulle kaks piletit: sümfooniaorkestri kontserdile ja balletile. Siin seeria sellest, kuidas ma neist esimese rakendasin.

1/6/2014  Eesti Maja ees, Toronto, Kanada


Puht eestlaslik poseerimine Eesti Maja ees. Eripühendusega Kadrile.

1/6/2014  Shuter avenüü Toronto, Kanada 


Kes jalutab kontserdile, kes sõidab autoga, kes rattaga. Eks ole?

1/6/2014  Roy Thomson Hall, Toronto, Kanada 


Kuulus Roy Thomson Hall Torontos.


Nova jäi ustavalt minu tagasitulekut ootama.


Talvesaabastest on saanud libikud.


See saal on imeline muusika esitlemiseks.


Ilus betoon hoone, valge puiduga ja minuga.


Kontsert oli oivaline ja lõpetuseks täispomm - minu lemmik klassikapala, 15-minutiline ettekanne Ravel'i Bolerost. Nagu näha käsi värises :D

Pausi ajal sai uudistada tihedat liiklust King Street West'il, sest lähedal toimus Blue Jay'si mäng ja siniseid tegelasi kohtas palju. 


Maja oli väga huvitava arhitektuuriga. Vaata lähemalt siit.

Aitäh, aitäh kallis Livia!

4 kommentaari:

Kadri ütles ...

Wow, mulle meeldis eriti sinu stiilne outfit, ma ei ole sind väga palju pidulikel üritustel näinud. Näed väga hea välja ja mõnus et ikka rattaga kontserdile läksid.

Kerly ütles ...

Aitäh :) Ma ekstra tegin Sinu jaoks neid pilte. Mina olen harjunud, et kui käid teatris, kontserdil, et siis ehid ennast. Koht ise oli juba selline, et ehtimine läks asja ette.
Jah, rattaga ikka igalepoole, õnneks võtsin rahulikult sõitu, ja oli üks tuulisemaid päevi, nii et mingit niiskuse tunnet ei olnud :)

Arp ütles ...

Väga stiilne... pildiseeria :)

Kerly ütles ...

Aitäh :)