pühapäev, 15. september 2013

Kerly suguvõsakokkutulek


17/8/2013 tädi juures, Põlvamaa, Eesti


Peaaegu esimene asi oli lõunapaus oma vaibal. Nämm!


Selline näeb välja üks tore suguvõsa :) Minu vanaema-vanaisa järeltulijad.



Võistlustel läks pinge päris üles :P



Muusikat mängiti ikka öö esimese tunnini...

Me suguvõsas doktoreid, kosmonaute, insenere

2 kommentaari:

Kadri ütles ...

wow, Kerly, kõigepealt, mida pluus sul seal seljas - lilledega?! Esimene nägemine mul vist, et sul selline pluusi stiil.
Kena.
Teine plusspunkt selle eest et te toiduga kohe alustasite. Ja supp kohe kaasas.
Ma saan aru, et teil olid võistlused, muusika ja värk kohe. Nagu pulmad vist?
Meil Hiiumaal oli rahulikum üritus, suht zen teie omaga võrreldes.

Kerly ütles ...

Hahaha. Miks mul peaks lillede vastu midagi olema? :) Mul oli eelmise aasta sünnal ka kena lilledega pluus ja erinevaid lilledega pluuse on mul veel peale nende kolm ;) Aga Sa pole ju kogu aeg mul külje all, et seda näha :)
Kanada oma.
Supp keedeti kohapeal, jäi kommentaaridesse panemata.
Erinevad võistlused jah.
Hahhaa, zen :)