pühapäev, 7. juuli 2013

Kerly 2012. aasta parimad Kuime hetked

Aega võttis aga asja sai ehk Kerly parimad kuime hetked 2012. aastal. Enne kui piltideks läeb tahan öelda, et tegelikult oli kuime hetk kui Kadri saatis mulle e-maili, helistas või tuli kuhugi koos minuga. Nii et iga hetk oli eriline kuimega.


14/4/2012 rannas, Haabneeme, Eesti


Esimest korda Kadriga kevadmatkal peale koju naasmist ja chill Vaherite juures.


14/4/2012 maal, Hiiumaa, Eesti


Üle viie aasta taas Hiiumaal koos Liina ja koertega. Heinategu, liivaväljad ja ujumised ning looduses jalutamised.



17/7/2012 restoran Mandarin, Pärnu, Eesti


Kuime Pärnus - jee. Külastus Mandarini, kus teenindus on ikka retsilt kehv ning uute radadega tutvumine väikesest Pärnu linnas. 

11/8/2012 Pärnu tenniseklubi, Eesti


Foto: Kati Vaas

Kuime teistkorda Pärnus! Kadri osales Augustiunetuse tenniseturniiril ja üritus ise pakkus palju avastamist. Suurem postitus tulemas.



12-14/8/2012 Tallinn, Eesti


Külastus Tallinnasse, esimest korda Kadri kodus,


Perseiitide sadu vaatamine,


Hanna-Liina Võsa elusast peast nägemine :)

ja mõistagi....


Feisti kontsert!!!


31/12/2012 kodu, East York, Kanada


Jõulupakk Eestist, hea parema ja üllatustega.


Kuime elab jõudsalt ja õnnelikult :)


2 kommentaari:

kadri ütles ...

appi, sa said tehtud.
respekt tüdruk!
ma ootan vihmast ilma, et see asi purki panna.
mul on kalamaja kodu fotol mingi hull üllatunud nägu aga sinul on sellel fotol üks seksikamaid soenguid, mida ma sinul kunagi näinud olen.
niiet mine kohe juuksurisse selle pildiga.

Kerly ütles ...

Aitäh :)
Muideks, põhiasi on see, et kodus käies võtsin terve augustiunetuse kausta kaasa, aga kui hakkasin kokkuvõtet tegema, oli see kadunud nagu vits vette :D Kena, eks? :S

Hahaha, kuule selle fotol on mul Sinu tehtud kalasaba peas, mis on ära hargnenud...seksikusest on asi minu arust kaugel, aga aitäh komplimendi eest :)
Sina oled tõesti hullult üllatunud :D