laupäev, 30. juuni 2012

Juunikuu viimane warm up!

30/6/2008 rongis, teel Cluj-Napocasse, Rumeenia


Nüüd tundub, et kõik on lühikesteks püksteks valmis.



4 kommentaari:

kadri ütles ...

Ma olin eile ja täna lühikese seelikuga! Ja ostsin juba ka juurde randa minemise koti. USA today kaltsukas viib mind läbi selle suve.
Ja Irma teavitas näoraamatus et nad hetkel Rumeenias sulavad, nii u 35 kraadi. Ei taha teada.

Kerly ütles ...

Mina sain eile esimese päikesepõletuse! Mul on rannaks kõik olemas - plätud, bikiinid, kott ja ilmatuma vana vannilina ;) tead küll.

Irma sulab ja sulavad teisedki, Torontos on 42 C. Kuumahoiatus oli ja et inimesed oleks toas. Elu!

Kadri ütles ...

No Mardil oli hea ajastus siis, eile saatsime ta minema.

kuime ütles ...

See Ükskõiksed muidu kõige igavam raamat, mis ma lugenud olen ja seda kommentsi kirjutades on samad püksid mul jalas :P