teisipäev, 24. aprill 2012

Kadri ülevaade 2011. a Kuime hetkedest

Teen seekord postituse meeldejäävamatest hetkedest, mitte pelgalt parimatest. Selline siis oli Kuime 2011. aasta minu pilgu läbi.

Kevadmatk Ülenurmel
 04 / 2011 / Ülenurme


Esimene kevadjäätis ning viimane Pikal tänaval
 04 / 2011 / Pikal


Pika tänava hüvastijätu pildistamine
  04 / 2011 / Pikal


Postipakid Tartust ...
 01 / 2011 / Kadriorg


... ja Kanadast
 sügis / 2011 / Kadriorg


Kohvikus! Tallinnas!!!
kevad / 2011 / Telliskivi

Kerly Kanadasse saatmine. Põhigäng on kohal.
 04 / 2011 / Kadriorg


Viimane ühispildistamine enne ärasõitu
  04 / 2011 / Kadriorg


Üksikud Pärnu ranna hetked
 suvi / 2011 / Pärnu


Jätkuvad üksikud Pärnu hetked
  suvi / 2011 / Pärnu


Üksikud olid ka Tartus käimised
 sügis / 2011 / Tartu


Oli ka eredamaid hetki: tuttavad näod kõrvitsapõõsas
sügis / 2011 / Hiiumaa

... ning artikli ilmumine, käsi ikka värises kõvasti.
sügis / 2011 / Kadriorg


aprill oli põhikuu

2 kommentaari:

Kerly ütles ...

Oh my! Kaua tehtud KÕIGE KAUNIKESEM.
No tundub, et kodus olles on igatsus suurem, kui välismaal olles, kui pea on pulki täis. Kohviku postitus mulle ka meeldis ja sai paljastatud minu riietus :D

Väga ilus postitus, suured tänud Kadri.

kadri ütles ...

;] ja pane tähele, et Pärnu pildid on mul mobiiliga tehtud ja mul ei ole mingi õunaga telefon. Peeaegu esimest korda selles blogis.