reede, 6. jaanuar 2012

Kohvikus aasta tagasi



Kui me.....



6/1/2011 Telliskivi Loomelinnaku kohvik, Tallinn, Eesti



Chill.





Polkovniku kook või midagi sellist? Oli väga magus.




Kadri võttis tagasihoidlikumalt, aga tema kook oli ka mõistustvõtvalt hea, nagu näha.





Minul vedas eriti, sest minu kuum kakao serveeriti panda pildiga kruusis.


...kohvikus käime ja Kadri ema välja teeb.
Seda ei juhtu iga päev ja siin oli väike ülevaade sellisest pühast sündmusest, veel enam, kui võisime Kadriga rahakotid varna riputada selleks külastuseks :)
Tervitused suurte südametega Vaheritele.



VEEL SAAB SOOVIDA HEAD UUT AASTAT!





Mul tekkis küsimus, mis mul seljas oli?

3 kommentaari:

kadri ütles ...

See kook on Pavlova: http://smittenkitchen.com/2007/04/a-ballet-of-sorts/

isupilte vaata veel siit:
http://www.google.ee/search?q=pavlova&um=1&ie=UTF-8&hl=et&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=VaEGT4O5DM3m-gaMzuGHAw&biw=1280&bih=909&sei=MKIGT4jMFoyeOsrayPkL


Ma olen seal kohvikus täiesti transiseisundis. Mäletan põhiliselt seda, et ema tegi täiega välja, kõht sai liiga täis aga seda mis sul seljas, ei meenu. Tore lõunapoolik oli. Varsti kordame?

Anonüümne ütles ...

Yee, meil on ikka täiega lahe ema!
Vahtramutt vanem

Kerly ütles ...

Nüüd kõlab see Polkovniku kook eriti naljakalt :)

Söögid olid head. Ma vaid ei mäleta, mis ma pärissöögiks sõin.

Jah, teil on kõik täiega lahedad :)