reede, 14. oktoober 2011

Saadetis Kanadasse!

Kõva koputus uksele. Mõtlesin, et äkki Jay-Z oli pisut kõvasti. Ups! Salamisi tegin ukse lahti ja onu küsis minu nime, käes pruun ümbrik. "Yes, that's me." Allkiri antud ja pakk käes :)

ELAGU KADRI!


Alljärgnevalt paki avamine ja rõõm läbi kaamerasilma.



13/10/2011 kodu, East York, Toronto


Puhas rõõm :)





Hakkasin asju ümbrikust välja võtma...



....no neid ikka jagus!



Postituviga saabunud kollektsioon



Peamine: ajakirjas POSITIIV ilmunud artikli/fotode laserkoopiad!



AITÄH, AITÄH, AITÄH KADRI!



Ilmselt trennile tuleb alates tänasest kõvemat rõhku panema hakata!!!!



Neli pralinee kommi krõbistatud ja 260 kcal käes.



2 kommentaari:

kadri ütles ...

Tore nägu ja vastuvõtt, olen rahul et meeldib. Võid ka ette kujutada kuidas ma neid asju Kalevi kommipoes kokku rabasin. Kassas veel meenus Mõnus maius ja siis kassapidaja hõikas ühele tüübile kes oli Mõnusa maiuse riiuli ees teisel pool poodi ning palus sealt ühe maiuse lennutada, see maanduski letil. Fotokat tol hetkel kaasas polnud. Mälupilt siinkohal.
Kena hunnik asju ikka sai. Eks paistab kauaks jätkub.
Muide, sa oled päris pruun, ilmselt pole see söödud sokolaadikommidest.

Kerly ütles ...

Aitäh :) Nägu on kiidetud jah :P
Mul on hetkeseisuga pralinee avatud ja teised asjad on ootel, sest töö köögis on võimaldanud teatud hulka magusat koju tuua ja küpsetised peavad esimesena lahkuma.

Ma olen päris pruun jah, endalegi üllatuseks, aga see on paari päeva, mis meil tänupühanädalavahetusel olid, töö. Mõnus :)