reede, 8. aprill 2011

Elagu jäätis!


Lähtuvalt hiljutisest hambatõmbamisest on jäätis minu jaoks teemas olnud. Kui Kadri Tallinnast külla tuli, no et ma olen Tallinnast, ma maksan, siis saingi jätta :)



2/4/2011 Tartu



Kui suvel 2007 koos Liina ja Kadriga Pärnus olin, siis ma ei saanud jätta, vaid sain neist jätahimulistest vaid pilti teha.



8/8/2007 Pärnu



Täna ostsin KitKat'i jäätise, aga see on külmikus veel ootamas ;)

Elagu üllatuspostid!





2 kommentaari:

kadri ütles ...

lahe! ma ei saanud arugi et see jäätis sulle nii hinge läks.
mul endal ei ole veel jäätisehooaeg alanud.

Kerly ütles ...

Eh, muidugi läks.
Mulle raskelt meeldib, kui mulle keegi midagi välja teeb, aga ma siis jään hätta oma tänu väljendamisega.

Ma arvan, et kui Sul algab, et siis teeme postituse. Pea meeles, kui Sa sööd oma suve esimese jäta, et siis teed pilti.