esmaspäev, 19. aprill 2010

Urbanism? Urbanistika?


Kui me...



Vist 2003 juuni, Tartu

Pildistas: Kadri

Pildistas: Kerly


Pildistas: Kerly



Pildistas: Kerly


...Tartus urbanistikat tegime.


Kadri ma usun, et Sa praegu naersid. Igatahes ma usun, et need kaadrid on üles võetud 2003. aasta juunikuus. Mul kahjuks puudub nende fotode tausta kohta lähiinfo. Igatahes nagu fotodelt näha on, on asi väga sügav. Struktuurid ja inimesed, staatiline ja dünaamiline, alt ja ülevalt, valguses ja varjus.



Naer tuli peale!

3 kommentaari:

kadri ütles ...

oi-oi.
1. naersin.
2. täiega üllatuspildid. nende tegemist ei mäleta üldse.
3. väga huvitav teema sinu poolt. Ja DIIP.
4. mida hippi ma seal Tartus ikka olin. sul ka rätik peas, 90-ndate mõjutused.
5. ja vabandust, aga kus linnaosas need tehtud on? sinust karlovas? mis trepp?
6. tulge urbanistikapäevadele 22-23 aprill:
http://www.urbanistika.ee/news/
programm on tuhapilve tõttu improvisatsiooniline.

Kerly ütles ...

Ma naersin umbes sama palju kui Sinu kommentaare lugedes :D :D
Ma tahtsin rätiku olemasolu ka ära mainida, aga mõtlesin, et liiga hull. KUIGI respekt muidugi.
See on tehtud Riia tänaval. Ühe gangi all, kus oli pikka aega Odamuse bürootarvete pood ja hilisemal ajal Aroomipood vms. Vanemuine on selle koha taga, kus ma seisan.
Nägin Timo Tootsi fotoalbumis ka ühte kaadrit gaaaźiuksest, mille ma ka olin võtnud, aga hiljem seeriast maha võtnud, kui mitte sobiva.

kadri ütles ...

Jah, see koht on tuttav ja nüüd meenub ka see olemine seal. Vanemuise hõngu oli tunda. 3. pilt on üks mu lemmik Tartu majadest.