reede, 27. veebruar 2009

24/2/2008

Tähtpäevarohke 24. veebruar, 2009. aastal minu elus nägi välja midagi sellist.

Keskpäeva paiku läksin Tähtvere terviseparki suusatama. Laskumisel võtsin kaamera välja ja esimene foto sai selline. S**t lugu - tere tulemast piltnike ellu.



Tagasitulles tegin suuskadest pilti, et oleks ikka aru saada, millega tegu võis olla.


Käisin pesemas ja hakkasin sööma. Esiteks hernesuppi -...


...keegi pani veintsi ja keegi lehvitas vabariigi lippu - ja....


...siis sõin vastlakukleid sõpradega. Olid tõesti head - kodus tehtud.


Õhtul kraamisin kelgu välja ja läksin vastlaliugu tegema. Libises. Natuke.


Üldiselt oli lõbus!


Eks ole aru saada, milline neist kolmest tähtpäevast (vastlapäev, vabariigi aastapäev ja Paide okseretke aastapäev) mulle kõige enam meeldis. Seda viimast, ei olnud olemaski muud moodi, kui mälestustes. Meenus see vaid korra.


2 kommentaari:

kadri ütles ...

Äge! Stardifoto oli mu lemmik.
ps praegu on juba aasta 2009 :]

Kerly ütles ...

Ütleme nii, et minu lemmik mitte. Küll ma soojendasin ja kussutasin neid akusid, aga ei mitään :S