reede, 24. oktoober 2008

uued kodud


uue elu jaoks on vaja uut kodu.
ogunnisime siis omale uued baaslaagrid.
Kerlyl läks selle otsingutega kuidagi eriti vaevaliselt, aga nagu näha, on tema pingutused seda väärt. eramaja - mitte mingi näkane kesklinnakorter. aga mina saan vähemalt esimest korda elus ilma kahtlusteta öelda, et ma elan Tallinnas.

Kerly lähenemine oma elamisele on väga isiklik (vaata tema fotosid) aga mina hoian veel teatud distantsi.



oma tuba

oktoober/2008 Tartu/Aardla


oktoober/2008 Tallinn/kesklinn

vaade aknast


oktoober/2008 Tartu/Aardla


oktoober/2008 Tallinn/kesklinn

rattapesa

oktoober/2008 Tartu/Aardla


oktoober/2008 Tallinn/kesklinn

pesemispäev

oktoober/2008 Tartu/Aardla


oktoober/2008 Tallinn/kesklinn

tulge siis külla, uutel aadressidel!

6 kommentaari:

Kati ütles ...

Vabalt tulen külla. Detsembri esimene nädal näiteks. Kui sobib, muidugi...

Kati

kadri ütles ...

Kati, sa tuled eestisse! Ma hakkan siis juba täna sinu küllatulekuks ettevalmistusi tegema. Näeme raudselt!

Kerly ütles ...

Normaalne!
Hea post. Aitäh.

Mina võõrustan ka Sind Kati vabalt,
alates 4. detsembrist oled teretulnud.
Vaheri Kats, eks ole meilgi aeg oma Edinburghi reisi planeerima hakata, mis?

iluut ütles ...

Rõõmuga vaatan, et Kadril ka on Kaarli kalendriga see lugu, et oktoobris märtsi kaanetüdruk seinal : )

kadri ütles ...

oktoobris oli tal seal mingi minu jaoks ebasümpaatne poksija, keda ma ei tahtnud oma seinal näha. panin siis märtsi, see kuu on mulle palju olulisem.

iluut ütles ...

oi, ma ütleks, et väga paljudel on selle Kaarli kalendriga mingi kamm : )stiilis, et ei meeldi ühe või teise kuu pilt ja erinevatel põhjustel ja siis on mingi muu kuu pilt : ) meil on praegu novembris märtsi pilt, sest kuigi nov pilt on väga ilus, siis lehekeeramise hetkel polnud tahtmist seda pilti ette keerata ja hetkest sündis hasart teemal, et kas on veel aastas mõni kuu, mis algaks esimene ja esmaspäev. selgus, et märts on, ja seda pilti pole meil varem seinal olnud ka, sest kalender tuli meile millalgi juunis vist alles. aga poksijad kannatasime me vapralt ära : )