neljapäev, 17. jaanuar 2008

Vana Tallinn Café

Kui me...

31/12/2007 Vana Tallinn Café, Tallinn

Kadri, Sinu soovil

T-särk versus...

...trussikud

Väike tuus ka, st Kadri poolt suur tuus

Kellegi untsukas, päris cool

Minu arust on Sul keel suust väljas, Kadri

Kadri soovikaader


...käisime Vana Tallinn Café's. Nele oli ka ühes. Aastalõpu viimane päev ja jõulukingituste jagamisehetked. Kadri mulle, mina talle. Mõnes osas panime kinkidega täppi, mõnes mitte. Suure ringi küsimus, kus need fotod on, mis Kadri mulle kinkis? Nulliring.
Igatahes Kadri, aitäh kingituste eest.
Ma ütlen, et see oli üks lõbusamaid/hubasemaid/kodusemaid kohvikuskäike mu elus. Super!


Korrata, korrata!

1 kommentaar:

kadri ütles ...

tuleb välja, et jõuluvana toob ja jõuluvanaga ka võtab kingid.
mõtlen midagi välja.