pühapäev, 30. detsember 2007

on üks linn kus on üks pood

Praha avastuste hulka võib arvata ka Kenvelo poe, kust aeg-ajalt võis normaalseid riideid leida, mis vähemalt ühe suve ja mõned pesukorrad üle elavad.
järgnevalt mõned neist meie endi kodudes meie endi parima äranägemise järgi.

hoody
detsember/2007 Tartu
topsik

detsember/2007 Tartu

koju, tööle, peole või kardulapõllule
detsember/2007 Tartu

ka meeste osakonnas oli mõni eluhea leid

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Oi-oi, hea post!
Sa oled nagu mingi siruli lükatud ahven. Seljas on vist seelik, aga vat ei usu, et said selle meesteosakonnast.
Kott on kild!
Sürrikas foto Sul ikka.

P.s.1 Panen täna viimase posti!

P.s.2 Word verification oli:
ydioz - hahahaaa! Päris hea.

kadri ütles ...

no, meeste osakonnast tookord rabasin särgi, mitte seeliku.
ja see ahvena olek tuleb vist voodil lebotamisest.

Kerly ütles ...

Tean, seetõttu ma mõtlesingi, et seelik ka sealt või? :P

Ahven - just!

Jaanika ütles ...

Mina olen ka selles poes käinud!

Kerly ütles ...

Kus Sa käisid? Tallinnas pidavat ka olema, a ma pole ikka sinna veel jõudnud!

Jaanika ütles ...

Ma käisin ikka Prahas seal poes :)